Bjørnehøj logo

Aulainfo

https://aulainfo.dk/guide-til-foraeldre-og-elever/uddannelsesmateriale/ findes den hjælp du har brug for i forhold til Aula.

Aula er den fælles kommunikationsplatform for medarbejdere, forældre og elever på landets folkeskoler og i dagtilbud.

Hjælp til Aula

Når du skal lære Aula at kende, kan du blandt andet finde hjælp i en række "trin-for-trin-guides" og vejledningsvideoer, som du finder længere nede på denne side. Hvis du har brug for hjælp derudover skal du spørge på din institution.

OBS: Som forælder skal du logge ind på Aula med dit MitID eller NemID og skal ikke længere bruge UniLogin. Læs mere i denne trin-for-trin guide.

Aula bruges både i skoler og dagtilbud i samme version. Nogle af de guides eller videoer du kan finde om Aula tager derfor udgangspunkt i enten skole eller dagtilbud og bruger fx ord som “klasse” eller “stue”.  Måden man bruger Aula er imidlertid den samme, uanset om man fx har brug for at sende en besked i forbindelse med dagtilbud eller skole.